Kevätkauden viimeisellä viikolla aikuisten ryhmäliikuntaan tulee muutama muutos.
Keskiviikko 13.5. soololattarit joudutaan perumaan, emme saaneet siihen tuuraajaa.
Helatorstaista huolimatta jumpat pyörivät ja toiveenne on kuultu!
Satun Zumba Maraton klo 17:30-19. Illan päättää kahvakuula klo 19-20 ja tällä kertaa ohjaamassa on Topi. Luvassa siis mahtavaa ja tehokasta meininkiä Helatorstain kunniaksi!
Sunnuntai 17.5. on kevätkauden viimeinen päivä. Sen kunniaksi Piriläsalissa KNV-tehon tilalla on Ninan tehokas 2-tuntinen treeni:
Klo 17-17:50 pidetään Ryhti ja Voima -tunti, jossa keskitytään ylävartaloon ja keskivartaloon.
Klo 18-18:55 pidetään toivottu RPV-tunti eli reisi-peppu-vatsa-tunti.
Luvassa siis hauska ja hikinen kaksituntinen!
Kikin tunnit toisella puolella kylää normaalisti Kempele Akatemian salissa!
Mahtavaa kevätkauden viimeistä viikkoa kaikille! Kesäkausi alkaa heti ma 18.5.
